- мережа Інтернет може бути
інструментом у проведенні навчальних досліджень;
- забезпечити
ефективне використання цього ресурсу можна через опанування учнями пошуковими стратегіями (виділення ключових понять, формулювання
ефективних пошукових запитів)
- я повинна навчити дітей безпечній поведінці в мережі Інтернет, критичному
ставленню до інформації, веб-ресурсу, навчити оцінювати їх за певними
критеріями.
В даному модулі ми проводила спільну роботу над електронними документами.
Використовували веб-документ для спільного редагування при роботі над основними запитаннями теми.
В групах обговорювали презентацію оцінювання навчальних потреб учнів.
Провели педраду про те, як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та програм при використанні інноваційних технологій.
Займалася пошуком та оцінюванням інтернет-ресурсів.
Продовжувала роботу над планом вивчення теми. Провела рефлексію власного навчання та планування на майбутнє.
Я маю певні сумніви
стосовно коректного дотримання авторського права учнями, і хотіла б
мати інстументарій, який допоможе мені впливати на рівень усвідомлення ними
даної проблеми.
Немає коментарів:
Дописати коментар